ICA Supermarket

Jag har varit på ICA Supermarket, mina arbetstider var 8.30-15.00, vilket är bra, jag var där med Jonatan. (också bra)

Det enda vi gjorde på prao-platsen var att ställa upp varor på hyllor, men det var ganska kul.

Det fanns heller inte väldigt många anställda, från vad jag såg.

Ungefär 30st totalt verkar det som, 25 av dem var kvinnor.

Jag tror inte att man behöver en utbildning för att arbeta här, möjligtvis om man arbetar vid kassan eller något sånt.                      

Det kommer nog inte behövas så många fler anställda i framtiden, bara om någon/några slutar, då kan det behövas fler.

Vi fick också kasta kartong i en stor maskin som krossade dem.

Det slängdes också plast ner i en annan maskin bredvid den, som sedan sorterades.

OA 9e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0