LL design

Jag var på en inredningsbutik i Örebro som heter LL Design. Jag jobbade från klockan 10 på morgonen till 4 på eftermiddan. Jag hade oftast något att göra, och då fick jag packa upp julgrejer/julpynt, sätta prislappar och hämta och lämna lådor på lagret annars fick gick jag mest runt och hjälpte kunder. Det var 5 st anställda där, två av dom var män och 3 av dom kvinnor så det var alltså inte jämställt. Utbildningen som behövs för att jobba där är först gymnasium och sen högskola eller universitetet. Jag tror att det skulle behövas fler personal där i framtiden för att dom ska hinna gör allt i butiken som behövs göras. Det var ganska stressigt där också.. När jag packade upp saker/varor ur lådor så fanns det plast runt sakerna så att sakerna inte skulle gå sönder i lådorna. Plasten hamnade sen på lagret där en kille tog hand om det, vart kartonglådorna och plasten tog vägen sen vet jag inte. Jag tyckte att det var roligt att praoa på LL Design men det var mycket jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara. Det var också bra att jag valde att praoa i Örebro eftersom att jag bor där och då var det bara att gå dit några minuter innan jag började :)
 
TA 9f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0