PRAO


Jag har praoat på Golv och väggkeramik.
Jag började kl 06.00 och jobbade till 16.00 varje dag.
Mina arbetsuppgifter var att hämta kakel/plattor, bytte däck på deras bilar och så fick jag riva en hel del rum där.
Det fanns två kvinnliga arbetare som jobbade i receptionen/kontoret som skötte pappersarbetet och tog hand om räkningarna.
Sen så fanns det även fem stycken som arbetade med kaklingen och resten av arbetarna, och det var dom som jag mest hängde runt med på min arbetsplats. För att kunna jobba med ett sådant jobb så krävs det att man går bygg- och anläggningutbildning. Framtidsutsikterna ser bra ut för det här företaget, dom dom har väldigt mycket jobb så dom skulle kunna behöva flera anställda. Dom var inte superbra på att miljösortera skräpet, men efter dom river rum så tar dom med användbara saker hem till lagret som återigen kan användas. Alla har en arbetsbil var och åker nästan runt med dom varje dag, så det blir ganska mycket utsläpp.
SA 9e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0