Anes och Fidelis boklista 2014

Divergent - Insurgent - Allegiant - Veronica Roth
 
Vampire Academy -  6 böcker - Richelle Mead
 
Förr eller senare exploderar jag -John Green
 
Du gör mig galen - Matthew Quick
 
Räcker det om jag älskar dig - Knappt lovlig - Katarina von Bredow
 
House of night - flera böcker - P.C. Cast och Kristin Cast
 
The Hunger Games - Suzanne Collins
 
Den förlorade symbolen - Dan Brown
 
Matchad - Ally Condie
 
Beatiful dead -  Eden Maguire
 
Twilight - Stephenie Meyer
 
The Mortal Instruments - Cassandra Clare
 
Morganville Vampires - Rachel Caine
 
Vad mina vänner inte vet - vad min flickvän inte vet - Eric Brown
 

Ane & Fideli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0